کودک

لباس کودکان در مهد کودک

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی

➝ اطلاعات بیشتر
کودک

برگزاری جلسه آموزش خانواده با موضوع فرزند پروری

برگزاری کارگاه آموزش خانواده با موضوع فرزند پروری و پاسخگویی به سوالات خانواده ها در اردیبهشت سال جاری توسط جناب آقای دکتر تبریزی برگزار شد. در خلال این رویداد نمایشگاه کتاب با موضوعات فرزند پروری برپا شد. همچنین کارنماهای پیشرفت تحصیلی اردیبهشت ماه به خانواده ها متقاضی ارایه گردید.

➝ اطلاعات بیشتر
معلم

برگزاری جشن یلدا

مراسم جشن یلدا در مجموعه آموزشی همیشه به جهت آشنایی دانش آموزان با رسوم و سنت های ایرانی برگزار گردید. از سری برنامه های اجرا شده در این مراسم میتوان حافظ خوانی، اجرای نمایش و سرود توسط دانش آموزان مدرسه را نام برد.

➝ اطلاعات بیشتر
مدرسه

برگزاری جشن نوروز

جشن نوروز 1403 به همراه خانواده های همیشه بهاری در سالن فجر برگزار شد. این مراسم با جنگ شاد و مفرح، مسابقه و پذیرایی برای خانواده ها و دانش آموزان، همراه بود.

➝ اطلاعات بیشتر
آموزش

آداب غذا خوردن را چگونه به کودکان یاد دهیم؟

https://hamishehbaharschool.com/wp-content/uploads/2020/02/استاپ-موشن.mp4 لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای

➝ اطلاعات بیشتر
Previous slide
Next slide